Söndag

Japp idag är det söndag!
Martin var ute med Billy vid 5 tiden för då studsade han runt som en tok i sängen men efter det somnadehan sött.
Så inte för än vid 10.30 klev jag och Billy upp.
Vi tog med oss Ludde och gick på en liten sväng.

Upptäckte häromdagen att Billys tassavtryck är nästan större än Luddes vilket känns väldigt knepigt!
Ludde har aldrig kännts så stor att gå med som när man har varit ute några gånger med Billy!

Annars går det väl ganska bra,vi har ett litet bakslag med kisserierna för Billy har slutat säga till när han måste ut.
Förhoppningsvis lär jag och Martin oss att se när det är dags. Han är ju så ny i familjen och den första valpen jag har haft.

Här kommer lite fler bilder:

i husses knä med sin nya leksak





Kommentarer
Postat av: Susanna

Hittade hit genom FL. En sån otroligt söt valp! Jag SKAA ha en svart grandis nån gång i mitt liv =P De är så vackra! Lycka till med dyrgripen.

2009-03-16 @ 18:10:12
URL: http://kaweria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0