Måndag

Japp, idag är det måndag!
Vi har haft en liten kissolycka men annars har det gått bra än så länge.
Billy väckte mig strax efter 6 i morse genom att studsa runt som en tok i sängen och tugga på mitt hår.
Han har nog hårfetish:)
Upptäckte även att han hade små sår på trampdynorna på båda baktassarna vet inte om det är gruset som har gjort såren. I morgon ska jag ringa veterinären för jag missade ju självklart telefontiden idag.
Men jag håller såren rena med vatten och mild babytvål samt smörjer med helosansalva..
Tror inte det behövs så mycket mer än så men vill ändå prata med veterinären för att vara på den säkra sidan!

Idag ska jag även förska ta och sedan lägga upp kort på Billy i sitt täcke som han fått ärva efter Samira.
Han är så himla söt i det täcket och sitt röda koppel och halsband så även de är från Samiras valptid.
Jag ska också försöka att komma ihåg och ta kort på hans och luddes tassavtryck så ni får se att de är jämnstora..
Billys kanske t o m är större!

Något som är mindre sött är Billy ovana att tugga på saker, han slutar när man säger till honom men sedan hittar han något nytt roligt att nafsa på. Tur han har fått en pipleksak som än så länge funkar som avledning!

Nej nu ska jag äta lunch sedan, klockan 12, är det hundarnas tur och efter det promenaddags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0