Inkallning

Inkallingen har idag gått mycket bättre.
Nu är det svåra att få honom att vilja gå med som en normal hund i koppel och inte stanna var fjärde sekund:)
Nåja allt inom sin tid!

Han är iaf väldigt duktig på att sitta innan mat och innan vi går in efter rastning utomhus.
Däremot är det lite svårare med att torka tassarna för han är väldigt kittlig, men det går framåt det också.
I dag har vi tyvärr haft ett ordentligt bakslag med kisserierna.
Han kissade i sängen så nu håller jag på att tvätta sängkläder och ska skura av madrassen ordentligt..
Eller vad säger jag, jag HAR skurat av madrassen och den ligger på tork ute på balkongen.
Han fick iaf bada en gång till för han hade ju lagt sig i kisset...
I går var ju en riktigt bra dag då han bara pinkade inne 3 gånger. två av dem var enbart mitt fel för jag var lite lat och den tredje gången var när Milla och Samira kom hit.
Vi såg inte ens att han försvann, förmodligen passade han på att kissa när han jagade ut en av tjejorna i köket.
Han är snabb den lille rackaren :)

Nåja, nu ligger han och snarkar så sött på sin filt.
Magen är lite bättre men tydligen hade Martin varit ut med honom tre gånger inatt så jag tror vi får tidiglägga hans mattider så han äter sista gången 19 istället för 20 så han hinner bajsa ur sig ordentligt innan vi går och lägger oss.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0