Damdidam

Nu har jag fått svar från uppfödaren och ska testa de olika knepen.
Det där med att gömma sig har jag testat flera gånger och det funkar väl sådär.
Han stannar hellre vid dörren än att komma till mig, men jag har fått för mig att det är pga kylan.
För de dagar solen har legat på och det har varit varmt har han allt kommit lufsandes...
Sakta men säkert!
Imon ska jag gå och köpa frollic och ha som godis, om ni undrar varför jag väntar tills i mon är det för att jag ska testa att använda Luddes mat.
Egentigen ville jag inte alls använda godis i min träning och jag hade massor av bra anledningar till varför.
Nu kommer jag dock inte på en enda, så godis får det bli.
Fast jag ska försöka att enbart hålla det till övningarna med inkallning!

Nej nu ska här ordnas lunch till mig medan lillen ligger på sin filt och snuttar på sin blåa pelikan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0