Dålig updatering här :)

Ursäkta för dålig updatering!

Billy har det bra och växer så det knakar, ska försöka ta mig till veterinären här i veckan för att ta en vikt på honom också.
Annars ska jag ju dit i veckan efter för då går han mot sin 12:e vecka här i livet!

Han har fått ett litet sår på höger baktass förmodligen är det skaren som är boven i dramat.
Fast lilleman verkar glad och nöjd ändå!

Vi har gått ner till 3 måltider/ dag och han äter 4,5 deciliter/ måltid.
Ska hålla honom där några dagar sedan ökar vi nog igen för de här måltiderna försvinner snabbt som ingenting.

Annars är han allt en underbar liten hund, ganska klantig men fruktansvärt söt!
Han är inte så smidig när han ska ta sig ur fotöljen utan han brukar mest glida ner på golvet i en liten fin hög med ett duns.
Han är väldigt framåt och ganska tuff av sig med en stor portion vilja så jag och Martin (som är co.owner på Billyboy) har nog fått oss en handfull med denne unge herre!

Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta lite bilder på hela gänget så ni får hålla tummarna för att det kommer upp lite bilder här under söndagkvällen.
Nu ska jag iaf ladda batteriet till kameran!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0