Tipp topp

Börjar bli stor nu, men matte tycker att jag är alldeles för tunn fast hon säger att det ordnar väl till sig förr eller senare.
Har varit med matte och husse nere i Svenstavik och tittat på hundutställningen.
Där träffade vi gammelmatte vilket var trävligt.

Med träning går det bra, fast matte säger att ibland har både jag och brorsan lite väl mycket knäck i lurarna.
Förstår inte vad hon menar med det.
Sedan hörde jag henne här om dagen när hon pratade i telefonen och då sa hon att jag var LÅNGSAM!
Hon funderade på om man kunde installera en raket eller liknande i mig..
Jag är inte långsam det är bara det att jag tar lite tid på mig.. Jag har ju inte direkt något tåg och passa:)


Jaja, hon är rolig den där matte..
Fast jag börjar fundera på om hon inte är lite småelak ibland ändå..
På senaste tiden har hon allt oftare börjat gå iväg UTAN mig.
Ibland tar hon med sig Ludde och då är det ju BARA jag och katterna kvar..
Då har hon även den dåliga ovanan att ställa en damsugare för toadörren så att jag inte kommer in och kan äta kattbajs..
I dag var hon ute med ludde i säkert 20 minuter utan mig och sedan hade hon mage att SKRATTA åt mig när hon och Ludde kom tillbaks.
Hon sa att jag såg så ledsen och anklagande ut..
Ja men är DET så konstigt då?
Här blir man lämnad alldeles ensam.. Klart som sjutton jag blir ledsen!

Nej nu ska jag sova lite.. Om det går, katterna har race i hallen

Kommentarer
Postat av: BajsEmma

Äta kattbajs?!?! What the fu#k...?! haha!

2009-08-13 @ 23:55:47
URL: http://ammekamp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du Billy!



Din Matte verkar inte fatta att det är en bit mellan huvudet och benen. Inte konstigt att vi inte är så snabba. Min Matte är väldigt nöjd med mitt snabba läggande, men inte så nöjd med att det tar så lång tid att få upp mig igen. hihihi....Man är väl smart eller hur.



Ha det bäst

Hopp och studs Herman

2009-08-20 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0