Usch och fy vilken matte jag har!

Billy berättar:
Nu ska ni få höra något alldeles galet!
Jag låg helt oskyldigt och sov på min favoritfilt framför tv:n och matte satt som oftast och knappade på datorn när hon helt plötsligt flyger upp ut stolen.
Först ska vi gå ut på promenad och DET tycker jag ju om allra helst när Ludde är med för det är så HIMLA roligt att busa med honom.
Han har så mycket päls som man kan hänga i och hans svans är ju bara så god!

När vi hade kommit in ja då går matte och hämtar ett av mina koppel.
En ganska tunn läderremsa och så säger hon:
Nu ska vi öva utställning!
Va?!!
Tänkte jag och pilade iväg på min plats, men listiga matte plockade fram lite av Luddes mat som jag tycker är himla god och då var jag ju bara TVUNGEN att gå fram och smaka lite.

Innan jag visste ordet av det hade matte börjat dra i mina ben och hon lyfte upp mitt huvud och jag förstod inget alls!
Jag blev mest förvirrad och lite rädd för matte kan vra himla tokig när hon får för sig något!
Nåja, jag fick ju massa smaskiga godisar och himla massa kel och kramar så jag antar att jag får försöka hänga med i hennes knepiga lekar bara för det då.

Hon pratade även om att hon skulle ta hit någon som kunde pilla och klämma lite på mig, det kanske är bäst att jag låtsas sova HELA dagen så man får lite ro!

Matte och husse är ju himlans snälla och jag tycker väldigt mycket om dem men ibland undrar jag om de har alla tomtar på loftet!


Kommentarer
Postat av: Herman

Tjaba Billy!



Vänta bara snart så ska du börja springa i en fyrkant som tvåbeningarna kallar ring. Dom har inge koll på läget alls.

Själv slipper jag fyrkanterna i sommar för Matte ska valpa, kan du tänka dig ännu en tvåbening i huset.

Men nästa år så är det WDS i danmark så då ska vi dit så träna får man göra ändå.

Herman Hedning

2009-04-28 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0