pics again

Lite mer bilder




Visst är han fin?
Bilderna som jag lovade skulle komma upp under söndagen kommer inte alls eftersom att jag är en klant och glömde kameran.

Har ju glömt att berätta att så fort vi kommer in efter promenaderna så flyger hundrackaren fram till trappen och skuttar jämfota med baktassarna och jämfota med framtassarna upp för de tre första stegen sedan sätter han sig på baken och tittar på mig enda tills jag lyfter upp honom.
Han är så söt så jag skulle kunna äta upp honom!
Kisserierna går det sakta men säkert frammåt.
Han har nog inte riktigt förståt att man ska pinka ute men jag tror det trillar ner för honom snart för han har faktiskt börjat att säga till!
Han går iof alltid till fel dörr så han ställer sig vid balkongdörren och gnäller men han hittar väl rätt tillslut:)


Här kommer lite andra bilder på de andra hundarna i flocken iaf :)

Ludde, blir 7 den 6 aprill (Siberian Husky/Jämthund)


Milla blir 2 i år (akita)


Samira blir 1 på  fredag(flervägskorsning med bland annat border i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0