Jag har fått oroande nyheter!

Så här skrev Herman här i min blogg:

"
Tjaba Billy!

Vänta bara snart så ska du börja springa i en fyrkant som tvåbeningarna kallar ring. Dom har inge koll på läget alls.
Själv slipper jag fyrkanterna i sommar för Matte ska valpa, kan du tänka dig ännu en tvåbening i huset.
Men nästa år så är det WDS i danmark så då ska vi dit så träna får man göra ändå.
Herman Hedning"

Vad är det här jag hör? Fyrkantiga ringar å SPRINGA, på komando liksom?
Det gör man ju bara när man busar med Ludde eller om man fått tag på någon god hästskit som matte av någon konstig anledning inte vill att jag ska äta upp!

Idag har hon tvingat mig att fortsätta med dessa övningar och jag förstår inte alls vad hon vill när hon börjar flytta runt mina tassar.
Så jag lyfter så högt och fint jag bara kan ett ben i taget och matte bara suckar och säger att jag är tossig??

Hallååååå jag lyfter ju SKITFINT på mina ben!
Som om inte detta var nog så ska hon envisas med att lyfta upp mitt huvud, något om en snygg profil..
Mycket knepigt allt det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0