-

Jahapp då var det väl dags att skriva lite här..
Idag har jag tagit hem Ludde igen, han har ju varit hos min föredetta svärmor eftersom att jag har haft så förbannat ont i höften.
Så jag tyckte att det var bättre att han fick vara där ett tag där han kunde få ordentligt med motion.
Billy har också varit där fast bara en liten stund idag medan vi var iväg och handlade.

Billy växer så det knakar och idag gick vi upp till 5 deciliter då han inte alls verkar nöjd med sina 4,5 men nu ska han få ligga på 5 ett tag.
4,5 deciliter åt han i ganska precis en vecka det här tänker jag hålla iaf 1,5 vecka om inte ännu lite längre.
Fast vi får ju se verkar han ännu hungrigare och om han inte lägger på sig som han ska så kommer jag ju självklart att öka fodermängden.
Vill ju inte att hanska få i sig för lite.
Nästa vecka är det även dags för 12-veckors sprutan och jag ska ringa på måndag för att boka en tid.
Då ska jag även passa på att ta en vikt på honom!

Nej nu ska jag göra något annat en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0